زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل سلتا شرکت کرد.

Code Center

www.clashroz.rozblog.com


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جديد ترين اخبار رئال مادريد

مشکل این فصل زئال کدام است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار رئال مادرید و آدرس madridihaaa2.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 290
بازدید دیروز : 64
بازدید هفته : 522
بازدید ماه : 513
بازدید کل : 92798
تعداد مطالب : 353
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 353
:: کل نظرات : 29

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 18

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 290
:: باردید دیروز : 64
:: بازدید هفته : 522
:: بازدید ماه : 513
:: بازدید سال : 5056
:: بازدید کلی : 92798

RSS

Powered By
loxblog.Com

زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل سلتا شرکت کرد.
شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 2:49 | بازدید : 69 | نوشته ‌شده به دست ashkaN | ( نظرات )

زیدان ها و پاوون ها:” آنهایی که آماده باشند بازی می کنند. کلمه زیدان ها و پاوون ها را دوست نداشتم و ندارم. همیشه این بحث ها مطرح است. جوان ها تمرین می کنند تا بازی کنند. مهم است که آماده باشند. همه در رختکن برابر هستیم و بحث زیدان ها و پاوون ها نباید مطرح شود.”

مصدومیت ها :”بازیکنان باید بیشتر آب بنوشند تا خسته می شوند (میخندد) به هر صورت شدت کار ما بالاست. وقتی بازیکنان خسته می شوند نشانه خوبی برای مربی است.”

بیل:” گرت در لیست قرار می گیرد و آماده است. حضورش برای هواداران خوشایند است. ببینیم شرایطش چطور است. حضورش برای رئال مهم است. مهم نیست چه زمانی دور بوده مهم این است که با آرامش برگردد. حضورش برای رئال مهم است.”

چرخش:” فردا تلاش می کنیم از بهترین ترکیب استفاده کنیم. به چمپیونزلیگ و بازی سه شنبه نگاه نمی کنیم تمرکزمان روی بازی فرداست و می خواهیم خوب کار کنیم. ببینیم تیم چه کار می کند .بازی متفاوتی است. از شرایط و عملکرد تیم راضی هستم. آربلوا تنها بازیکن ترکیب است که در تیم من بازی نکرد و تا پایان فصل بازی خواهد کرد. او در این بازی هم در لیست نیست . در تمرینات متعهد و متعصب است.”

مودریچ و مارسلو :” مودریچ در لیست قرار نمی گیرد اما مارسلو بر می گردد و آماده است. نمی خواهم ریسک کنم چرا که سه شبه بازی داریم و مودریچ هنوز آماده نیست.”

برای روحیه دادن به هواداران چه اندیشه ای دارید ؟ ” تیم را آماده می بینم. می توانیم بهتر شویم و می شویم. از این بابت مطمئنم. از خیلی لحاظ ها می توانیم بهتر شویم. در زمان اندکی که داشتیم تلاش کردیم بهتر شویم و راضی هسیم. کروس؟ فردا رد لیست نیست چرا که سرما خورده و تب دارد.”

اعتقاد به آکادمی:” وقتی در مورد بورخا و لوکاس تمجید می شود بقیه هم چنین شرایطی دارند. می توانیم بهتر شویم به خصوص وقتی صاحب توپ هستیم. بازیکنان به من گفته اند که شرایط بدنی خوبی دارند و تغییرات مشهود است. نمی گویم قبلا بد بوده اند فقط می گویم خوب کار کرده ایم.”

په په :” چهار مدافع میانی آماده دارم و این برای من که مربی هستم خوب است. تصمیم گیری مشکل است. ببینیم چه کسی بازی می کند.”

انتقادات از خامس:” وقتی از بازیکن صحبت می شود همیشه به نظرم بی عدالتی انجام می شود اما آنها می دانند که اگر خوب بازی کنند مورد تمجید قرار می گیرند و با یک بازی بد شرایط عوض می شود. ناراحت می شوم وقتی از خامس انتفاد می شود چرا که بازیکن من است. این که بی تعصب باشی و بد بازی کنی بحث دیگری است. مورد خامس متفاوت است.”

رکورد دوندگی مقابل لوانته:”خوب است اما پس از بازی با اتلتیکو هم چنین سوالی بیشتر شد. مقابل اتلتیکو ما توپ را در اختیار داشتیم و حریف بیشتر  دوید. در مقابل لوانته بیشتر دویدیم و وقتی بیشتر می دوی شانس بیشتری برای پیروزی داری.”

جانشین های کروس و مودریچ:” تغییری ایجاد نشده است. بازیکنانی داریم که می دانند چه می خواهند. مسلما بازیکنانی که کمتر بازی نمی کنند فرصت خوبی دارند.”

روی نیمکت احساس نشاط می کنید ؟ ” مسلما کمی این طور است . خوشحال هستم. پیش از شروع مربیگری می دانستم که دارم چه کار می کنم. مهم این است که به کارت اطمینان داشت هباشی. به روندمان ادامه می دهیم و استرس نداریم. سعی می کنم با حضور در کنار خانواده استرسم را کم کنم و انرژی داشته باشم. به محبت هواداران نیاز داریم. حضورشان برای ما خیلی خیلی مهم است.”

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: