Code Center

www.clashroz.rozblog.com


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جديد ترين اخبار رئال مادريد

مشکل این فصل زئال کدام است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار رئال مادرید و آدرس madridihaaa2.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 1112
بازدید ماه : 2211
بازدید کل : 91851
تعداد مطالب : 353
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 353
:: کل نظرات : 29

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 18

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 1112
:: بازدید ماه : 2211
:: بازدید سال : 4109
:: بازدید کلی : 91851

RSS

Powered By
loxblog.Com

10 دلیل برای ماندن یا رفتن مورینیو
دو شنبه 4 دی 1391 ساعت 13:29 | بازدید : 627 | نوشته ‌شده به دست ashkaN | ( نظرات )

دو خبرنگار مارکا در این باره که مورینیو بماند یا برود با یکدیگر جدل داشتند و هر کدام ده دلیل بیان کردند . 
ده دلیل برای رفتن مورینیو : (امیلیو کونترارس)
1- شخصیت مربی : مورینیو جدل هایی نظیر انگشت کردن توی چشم ویلانوا ، منتظر داور ماندن در پارکینگ ، همه پرسی برنابئو ، اعترافات به داوری و برنامه ریزی و ... را داشته که باعث شده موفقیتی که داشته به چشم نیاید . آن هم در حالی که بهترین لالیگای تاریخ را برد .
2- اختلاف با رختکن : مربی با راموس و کاسیاس مشکل پیدا کرد . به قول خودش دنبال " بره سیاه " در رختکن است و کاپیتان ها مظنونین او هستند . به هیچ وجه نمی توان نیمکت نشینی کاسیاس را درک کرد و روز به روز فاصله اش با بازیکنان بیشتر می شود .
3- ناکامی ورزشی : فاصله 16 امتیازی با بارسلونا قابل جبران نیست . هر مربیگری دیگری بود با این نتایج برکنار شده بود . مورینیو نتوانسته با ترکیبی که سران رئال آن را بهترین ترکیب تاریخشان می دانند ، نتیجه ای بگیرد .
4- افزایش دشمنان رئال : شخصیت ناخوشایند مورینیو باعث شده که دشمنان رئال بیشتر شوند . تصویری که مربی پرتغالی ساطع می کند اصلا در شان باشگاه رئال نیست .
5- اختلاف با پرز : در حالی که پرز خواستار کاهش استرس شده بود ، مورینیو به تصمیم جنجالی خود اصرار وریزد و کاسیاس ، نماد تیم را روی نیمکت نشاند .
6- جو بد : هواداران رئال کم کم دارند به دسته هواداران و دشمنان مورینیو تقسیم می شوند . حالا در افتادن با کاسیاس باعث شده که حامیان مربی پرتغالی کمتر هم بشوند .
7- خریدهای فاجعه بار : مودریچ آخرین نمونه یک خرید اشتباه بود . 35 میلیون برای بازیکن کروات پرداخته شد . پیش از این 30 میلیون پای کوئنت رائو ریخته شده بود و آلتین توپ و شاهین نیز خریدهای ناموفقی بودند . نسبت به خریدهای دو سال اخیر مورینیو فقط می توان گفت که کایخون خوب بوده است .
8- مشکل با آکادمی : حملات مورینیو به توریل توهین به تاریخچه آکادمی رئال بود . این در حالیست که مورینیو به ندرت به بازیکنان آکادمی توجه دارد . درست است که به 16 بازیکن فرصت داده اما در این مدت فقط خوزه رودریگز و تا حدودی آدان ، ناچو و موراتا فرصت بازی داشته اند .
9- حملات به مطبوعات : مورینیو ، خبرنگاران را دشمن خودش می داند . آخرین نمونه ، حمله به خبرنگار رادیو مارکا بود که اصلا رفتار درستی به نظر نمی رسید .
10- رئال بالاتر از مورینیوست : این را باید درک کرد . حتی اگر مربی پرتغالی برود هم رئال به مسیرش ادامه می دهد و از هم پاشیده نخواهد شد .

ده دلیل برای ماندن مورینیو (سانتی سیگرو):
1- بهترین لالیگای تاریخ را برده است : تا کنون با لالیگای 100 امتیازی و 121 گله بهترین لالیگای تاریخ را برده است . کریستیانو 46 گل زد و بنزما نیز در کل فصل 30 گل زد . رئال جام را در نیوکمپ گرفت تا شکست های قبلی در این استادیوم را فراموش کند .
2- هنوز تا فوریه وقت هست : رئال دیگر به تیمهای درجه دو دسته سومی نمی بازد و در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ زمان باقی است پس می توان به تورنمنت های حذفی باور داشت .
3- مربی ترکیب را انتخاب می کند : نه مطبوعات ، نه مدیر و نه بازیکنان . فقط مورینیو می داند و حق دارد که به هر کسی که بخواهدبازی دهد . او کسی است که قبل و بعد از بازی ها باید پاسخگو باشد .
4- اسطوره ها هم اشتباه می کنند : هم کاسیاس و هم راموس در این فصل اشتباهاتی داشته اند پس نیمکت نشینی آنها نمی تواند دور از انتظار باشد . این دو سرکشی های بدی هم داشته اند . مثلا راموس یک بار بی اجازه مورینیو پنالتی زد .
5- جام بردن در سال 2012 بیش از رقیب : امسال در حالی تمام می شود که رئال توانسته که دو جام ببرد در حالی که مسی به کوپا و 90 گل مسی افتخار می کند . رئال یک لالیگا و یک سوپرکاپ برد .
6- مصدومیت مارسلو تقصیر مورینیو نبود : مارسلو نقشی کلیدی در رئال مادرید دارد و بی تردید بازگشتش می تواند خیلی مهم باشد . مورینیو بدشانسی آورد که او را از دست داد .
7- هنوز دو جام باقی است : میراث دو فصل گذشته باعث خوشبینی می شود . رئال مادرید امیدوار است که مقابل منچستر دست به جادو بزند و حذف سلتا نیز دور از انتظار نیست .
8- چه کسی بیاید ؟ : مبنیتز ؟ میشل ؟ مانچینی ؟ آنجلوتی ؟ بی تردید فقط در صورت آمدن یورگن کلوپ می توان به رفتن مورینیو رضایت داد یا مثلا لوئیز فن خال و لوو .
9- روحیه جنگندگی : مورینیو توانسته که روحیه جنگدگی را به تیم اضافه کند . رئال مادرید سالها بود که این قدر مقتدر نشان نمی داد .
10- نیوکمپ دوستش دارد : وقتی که نیوکمپ کری می خواند و خواستار ماندن مورینیو می شود ، بی تردید نشان از اهمیت مورینیوست چرا که سلام گرگ بی طمع نیست .


|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15