بدل نیمار!! : رویایم پیوستن به رئال است

Code Center

www.clashroz.rozblog.com


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جديد ترين اخبار رئال مادريد

مشکل این فصل زئال کدام است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار رئال مادرید و آدرس madridihaaa2.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 64
بازدید هفته : 283
بازدید ماه : 274
بازدید کل : 92559
تعداد مطالب : 353
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 353
:: کل نظرات : 29

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 18

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 51
:: باردید دیروز : 64
:: بازدید هفته : 283
:: بازدید ماه : 274
:: بازدید سال : 4817
:: بازدید کلی : 92559

RSS

Powered By
loxblog.Com

بدل نیمار!! : رویایم پیوستن به رئال است
پنج شنبه 3 اسفند 1391 ساعت 12:9 | بازدید : 502 | نوشته ‌شده به دست ashkaN | ( نظرات )

نیلسون میرا مستزک 19 ساله یک پدیده رسانه ای در فوتبال برزیل است . چهره ، مدل مو و حالت چهره اش به شدت شبیه نیمار است . سبک بازی او نیز مشابه نیمار و هم پست اوست . او هم در سانتوس بازی می کند و چن دباشگاه اروپایی به دنبالش می خواهند . او نیمار جدید است البته در تیم اصلی سانتوس بازی نکرده بلکه آقای گل تیم جوانان سانتوس در کاپینیا ، مسابقات زیر 20 سال برزیل بوده است . 
شهرت رسانه ای او زمانی به وجود آمد که سانتوس در 44مین دوره جام جوانان حضور یافت . مسابقاتی که اسکار ، آلوس ، نیمار ، باپتیستا ، روجریو سنی ، کافو ، روبینیو و فالکائو نیز در آن حضور داشتند . نیلتون در آن مسابقات مقابل پالمیراس هت تریک کرد تا پیروزی 3-1 تیمش را به ارمغان بیاورد . حالا او به اسپانیا آمده تا با اسطوره اش ، کریستیانو دیدار کند . رقم فسخ قراردادش 15 میلیون یوروست . متولد نانکه است و هدف اصلیش گرفتن عکس دو نفری با کریستیانوست تا آن را به پدر آرایشگرش نشان دهد .
وی در مورد مقایسه شدنش با نیمار گفت :" خوشایند است که با نیمار مقایسه شوم . بازیکن بزرگی است . هر روز از او یاد می گیرم . برای من مثل په په می ماند . البته من خیلی خوش تیپ تر هستم (می خندد) . هر دویمان در یک پست بازی می کنیم . البته او دوران فوتبالش را ساخته و من هنو زبه هیچ جا نرسیده ام . "
نیلتون در مورد تمایل رئال و بارسا به نیمار گفت :" با او در مورد این چیزها صحبت نمی کنم . نیمار مناسب رئال و بارساست و مطمئنا در آن جا موفق می شود . ما رفاقت خوبی با هم داریم . او توصیه های زیادی به من می دهد و به من می گوید که راحت موقعیت ها را از دست ندهم . "
این بازیکن جوان در مورد رویاهایش برای آینده گفت :" امیدوارم روزی در فوتبال اروپا و باشگاه های بزرگ نظیر رئال مادرید بازی کنم . من هوادار کریستیانو هستم . او خیلی مستقیم تر و سرراست تر از مسی بازی می کند . البته هر دو بازیکنان بزرگی هستند . "
نیلتون در مورد هموطنش کاکا گفت :" بازیکن بزرگی است . در روزهای اوجش بهترین بازیکن جهان شد و هنوز هم می تواند خیلی چیزها در رئال و برزیل ارائه دهد . "
وی در مورد پیوستن کاسمیرو به کاستیا گفت :" او از نظر بدنی خیلی مناسب است . مطمئنا بازیکنی است که با توجه به مشخصه هایش مناسب فوتبال اسپانیاست چرا که در آن جا حفظ توپ خیلی مهم است .

madridiha.tk




|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: