رافائل واران ، یک بازیکن متفاوت

Code Center

www.clashroz.rozblog.com


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جديد ترين اخبار رئال مادريد

مشکل این فصل زئال کدام است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار رئال مادرید و آدرس madridihaaa2.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 293
بازدید دیروز : 64
بازدید هفته : 525
بازدید ماه : 516
بازدید کل : 92801
تعداد مطالب : 353
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 353
:: کل نظرات : 29

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 18

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 293
:: باردید دیروز : 64
:: بازدید هفته : 525
:: بازدید ماه : 516
:: بازدید سال : 5059
:: بازدید کلی : 92801

RSS

Powered By
loxblog.Com

رافائل واران ، یک بازیکن متفاوت
سه شنبه 1 اسفند 1391 ساعت 16:54 | بازدید : 388 | نوشته ‌شده به دست ashkaN | ( نظرات )

\

رافائل واران خیلی سریع رشد کرد هر چند که شاید زمان کافی را نداشت تا این همه اتفاق بزرگ را هضم کند . دو سال و سه ماه پیش ، تازه اولین بازیش را با لانس انجام داد و دو هفته پیش پس از درخشش در الکلاسیکوی برنابئو در لیست دشام قرار گرفت . 
او پیشینه چندانی در تیمهای زیر 18 سال و زیر 20 سال فرانسه نداشت اما 15 بازی در تیم زیر 21 سال انجام داد. رافا از وقتی که خیلی کوچک بود به عنوان یک مدافع بلندقامت شناخته می شد . پختگی او با وجود سن کمش ، توجه مربیان او را به خودش جلب می کرد . حرفه ای گری و شخصیت او باعث می شد که به تواند با سرعتی کمرشکن ، به مشکلات غلبه کند .
مسیرش آسان نبود اما به سرعت آن را پیمود . در حقیقت تا زمانی که در 17 سالگی به تیم رزروهای لانس ملحق نشد ، کسی رویش حساب نمی کرد . او سعی می کرد که رقابت سختی با کسانی داشته باشد که از او نیرومندتر بودند . توان بدنی او و هوشش باعث می شد که از نظر بازیگری و شخصیتی بتواند رشد کند .
واران فوتبال را از هفت سالگی شروع کرد و در 9 سالگی راهی ژیلت ، زمین تمرین لانس شد . اما مانند خیلی از بازیکنان جوان ، در 13 سالگی راهی زمین تمرین لیوین شد تا زیر نظر استعدادیابان تیم ملی فرانسه تست شود . اما آن جا مشکلات مصدومیتش به حدی مشکل ساز شد که می توانست کل دوران فوتبالش را تحت تاثیر قرار دهد .
آلن دلوری ، یکی از مربیانش در لیون می گوید :" در آن زمان زانوهایش نمی کشیدند . یک روز پای چپش مصدوم بود و روز دیگر راست . برایش خیلی سخت بود که تمرین بقیه بازیکنان را ببیند و کاری از دستش بر نیاید . آن روزها باعث شد که شخصیتش هم بهتر شکل بگیرد .
دو سال بعد و در سن 15 سالگی ، واران به ژیلت برگشت تا تمریناتش را ادامه دهد . مشکلات زانویش باعث نشد که راهش منقطع شود . مارک وسترلوپ ، یکی از مربیان وقت لانس می گوید :" در لیوین هر کسی لقبی داشت . به رافائل می گفتند لورن بلان کوچک . او در هوا عالی بود و کار با توپش هم حرف نداشت . "
او فقط می توانست که پیشرفت آنلکا ، هانری و دیابی را در کلرفونتاین تماشا کند . یکی از کارمندان می گوید :" رسیدن به این جا مشکل است و شاید به همین خاطر واران تا 18 سالگی مورد توجه قرار نگرفت . "
فیلیگ برگورات که در مسابقات جام ملت های زیر 17 سال اروپا به عنوان مربی دروازه بان حا حضور داشت در مورد واران می گوید :" برایم اتفاقاتی که در موردش افتاد ، عجیب نبود . او متواضع و باهوش بود و از کودکی ، پخته به نظر می رسید . "




|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: