مورینیو :" ترجیح می دهم چلسی به فینال برسد "

Code Center

www.clashroz.rozblog.com


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جديد ترين اخبار رئال مادريد

مشکل این فصل زئال کدام است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار رئال مادرید و آدرس madridihaaa2.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 64
بازدید هفته : 288
بازدید ماه : 279
بازدید کل : 92564
تعداد مطالب : 353
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 353
:: کل نظرات : 29

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 18

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 56
:: باردید دیروز : 64
:: بازدید هفته : 288
:: بازدید ماه : 279
:: بازدید سال : 4822
:: بازدید کلی : 92564

RSS

Powered By
loxblog.Com

مورینیو :" ترجیح می دهم چلسی به فینال برسد "
سه شنبه 5 ارديبهشت 1391 ساعت 19:15 | بازدید : 205 | نوشته ‌شده به دست ashkaN | ( نظرات )

خوزه مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با بایرن در مورد حضور تیمش در فینال چمپیونزلیگ گفت :"ما خودمان برای خودمان کافی هستیم .اما بدون ریاکاری ، اگر بارسا مقابل میلان یا ارسنال بازی کند دوست دارم تیمی که بهتر است بازی کند . اما در مورد چلسی متفاوت است . برای بازیکنان سابقم آرزوی موفقیت می کنم."

وی افزود :" فلسفه ما این است که هر بازی مهم است و نیاز به احساس مسئولیت دارد . نمی دانم که چمپیونزلیگ مهمتر است یا لالیگا چرا که اولی را تیمی می برد که برتر است و در اروپا همیشه این اتفاق نمی افتد . اما فینال چمپیونزلیگ در فینال مهمترین است . فردا هم یک فینال زودهنگام برگزار می شود اما بازیکنانم را آرام می بینم . افراط و تفریط در انگیزه دادن را دوست ندارم . "

در مورد برد شنبه گفت :" برد برابر بارسا به معنی قهرمان نبود . این یک ماراتن سرعت است که 1500 متر باید آن را پیمود . فقط سه امتیاز ارزش دارد . "

پیغامی هم به هواداران فرستاد :"به عنوان یک ناظر بیرونی ، می خواهم که طوری از بازیکنان حمایت کنند که لایقش هستند . من بازیکنان را سختکوش ، متواضع و متعصب بودند باید حمایت شوند . "

در مورد بازی چهارشنبه گفت :" فردا می دانیم که چه کار کنیم و باید تلاش کنیم که چه کار کنیم . بایرن می داند که اگر اگر گل نزد ، اوت می شود و به همین علت انتظار یک بازی یکطرفه را ندارم . بایرن تیمی است که شایسته احترام است . مربی و ترکیب خیلی خوبی دارند . درست نیست که از حالا خود را در فینال بدانیم . "

در مورد ماندنش در مادرید گفت :" مهم نیست اما فکر می کنم که فصل بعد در این جا خواهم بود . من قرارداد دارم و وقتی به بازی آخر برسیم ، فرصتی وجود دارد تا با بازیکنان و بدنه مدیریت صحبت کنیم و بهترین تصمیم ممکن را در مورد من ، باشگاه و تیم بگیریم . بهترین کار این است که چهار ، پنج سال در یک باشگاه باشی . "

در مورد ژابی ، راموس ، هیگوائین و کوئنت رائو که یک کارت زرد تا محرومیت فاصله دارند گفت :" یک بازیکن نمی تواند خودخواه باشد . مهم رسیدن رئال مادرید به فینال است . حاضرم خودم در مونیخ نباشم و تیم حاضر باشد . امیدوارم داور خوب کار کند و از دادن کارت های بی مورد خودداری کند . داور بازی داور بزرگی است و می داند که چطور قوانین را اجرا کند . "

مورینیو در مورد سه نیمه نهایی که با تیمهایش به آنها رسیده بود و اوت شد گفت :" در یکی توسط گلی که وارد دروازه نشد اوت شدیم (با چلسی مقابل لیورپول) . جالب بود . داور اشتباه کرد ، من هم می کنم . در دیگری پنالتی ها تعیین کردند و شانس همیشه در آن دخیل هستند و دوباره (رئال مادرید – بارسلونا در سال گذشته) طوری باختیم که همه می دانند . امیدوارم که در این یکی برنده باشیم . بازیکنان شایسته رسیدن به فینال هستند . "

در مورد نیمه نهایی با اینتر که بارسا را اوت کرد هم گفت :" این آخرین فرصت برخی از بازیکنان آن نسل اینتر بود . یا باید آن موقع می رسیدند یا هرگز . این یک نیمه نهایی هیجان انگیز بود و با هم جشن گرفتیم . اما در مورد بازیکنانی که حالا دارم هم به همان اندازه انگیزه دارم . برایم این مسئله نیست که چند سال طول کشیده که چمپیونزلیگ کسب نشده است . این دو سال برایم تجربه ای غنی بود . می توانستم بهتر باشم اما نا امید هم نیستم . می توانیم دو ، یک یا هیچ جام ببریم . هیجان فوتبال همین است . "

با وجود حضور گرانرو در کنفرانس مطبوعاتی نگفت که او مقابل بایرن فیکس می شود یا نه :" نمی توانم بگویم که فیکس می شود اما بازی می کند . او سمبلی برای گروه و مادریدیسموهاست . استفاده از سه هافبک دفاعی ؟ بایرن مونیخ هم از آن استفاده کرد . توماس مولر را که یادتان نرفته است ؟ "

 




|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: