Code Center

www.clashroz.rozblog.com


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جديد ترين اخبار رئال مادريد

مشکل این فصل زئال کدام است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار رئال مادرید و آدرس madridihaaa2.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 64
بازدید هفته : 280
بازدید ماه : 271
بازدید کل : 92556
تعداد مطالب : 353
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 353
:: کل نظرات : 29

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 18

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 48
:: باردید دیروز : 64
:: بازدید هفته : 280
:: بازدید ماه : 271
:: بازدید سال : 4814
:: بازدید کلی : 92556

RSS

Powered By
loxblog.Com

چهار شنبه 17 اسفند 1390 ساعت 16:0 | بازدید : 156 | نوشته ‌شده به دست ashkaN | ( نظرات )

چهارشنبه هفته گذشته بود که داوید سیلوا در تیم ملی اسپانیا برابر ونزوئلا عملکرد درخشانی داشت . او حسابی در کنار دیگر هافبک های تیم اسپانیا در لاروسالدا ، آشوبی به راه انداخته بود . سیلوا بی تردید با توجه به عملکردی که در لیگ انگلیس هم داشته ف یکی از پنج هافبک برتر فوتبال جهان در حال حاضر است . 
اما در سیتی توپ می زند . تردیدی در مورد توانایی های تیم انگلیسی که بخت اول بردن لیگ برتر است نیست . آنها هم تیم بزرگی هستند ، اما سیتی را نمی توان باشگاهی تاریخی دانست . این یک تیم مصنوعی است که اخیرا خودش را پیدا کرده است و اگر روزی پشتوانه اقتصادیش را از دست دهد ، دیگر نمی تواند در حد و اندازه تیمهایی تاریخی نظیر رئال مادرید ، بایرن مونیخ ، میلان و یونایتد باشد .
سیلوا هر هفته در استادیوم اتحاد کارش را می کند . در کنارش بازیکنان بزرگی نظیر بالوتلی ، نصری ، آگرو و ژکو هستند . اما شاید بازی کردن چنین ستاره ای در کنار آنها یک بی عدالتی باشد . داوید شایستگی بیشتر از این ها را دارد . او در صورتی که در تیمی نظیر رئال مادرید توپ می زد می توانست شایسته توپ طلا هم باشد .
رئال مادرید در تابستان 2010 فرصت خریدنش را داشت اما مورینیو گزینه های دیگری را ترجیح داد . درست است که مسعود اوزیلی را آورد که در باشگاه تاریخ سازی می کند اما بازیکن آلمانی بیشتر جای کاکا را گرفت و جای خالی بازیکن اهل قناری می توانست به جایش باقی باشد .
سیلوا بدین ترتیب به لیگ انگلیس رفت و توانایی هایش را نشان داد . در انگلیس توانست که با فوتبال تاکتیکی هم هماهنگ شود و یکی از بهترین های لیگ انگلیس باشد . بی تردید از عناصر اصلی پیروزی 1-6 سیتی در اولدترافورد بود . او را می توان در کنار ژاوی ، اینیستا و ژابی ، یکی از بهترین هافبک های حال حاضر فوتبال دنیا دانست .

 

 

خود بازیکن چند روز پیش تاکید کرده بود که رئال مادرید در ابتدا او را می خواسته اما منصرف شده است . خودش بی گمان ترجیح می داد که در کشور خودش هنرنمایی کند اما این اتفاق بر خلاف انتظارات رخ نداد .
اما شاید حالا هم زمان باشد . این بازیکن تازه 26 ساله شده ، در اوج دوران فوتبالش است و می توان پیشرفت بیشتری را برایش متصور بود . هیچ کس تردیدی ندارد که در یوروی آتی یار فیکس تیم ملی اسپانیا خواهد بود . شاید هم روزی به برنابئو بیاید و به آرزوی برخی هواداران تحقق ببخشد . اما به هر حال ندیدنش در پیراهن رئال را نمی توان تحمل کرد .
جیم کارلوس




|
امتیاز مطلب : 78
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: