12 چالش مورینیو برای 2012

Code Center

www.clashroz.rozblog.com


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جديد ترين اخبار رئال مادريد

مشکل این فصل زئال کدام است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار رئال مادرید و آدرس madridihaaa2.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 71
بازدید دیروز : 64
بازدید هفته : 303
بازدید ماه : 294
بازدید کل : 92579
تعداد مطالب : 353
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 353
:: کل نظرات : 29

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 18

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 71
:: باردید دیروز : 64
:: بازدید هفته : 303
:: بازدید ماه : 294
:: بازدید سال : 4837
:: بازدید کلی : 92579

RSS

Powered By
loxblog.Com

12 چالش مورینیو برای 2012
شنبه 10 دی 1390 ساعت 13:20 | بازدید : 225 | نوشته ‌شده به دست ashkaN | ( نظرات )

به مناسبت سال 2012 ، می توان 12 چالش برای مورینیو در سال جدید تعیین کرد .تیم ، سال را به عنوان صدرنشین تنها و سه امتیاز فاصله با بارسلونا ب اتمام رساند و حالا می خواهد سال 2012 باریش سال خوشی باشد . نگاهی به این چالش ها می اندازیم . 
1- بهتر شدن برابر بارسلونا
مربی بررسی کرده تا دلیل این همه شکست به بارسلونا را پیدا کند که مسائل روحی و روانی بازیکنان ، مهمترین دلیل ممکن است . درست است که تیم کاتالانی تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد اما مورینیو ناراحت است که بازیکنانش در چنین بازی مهمی ، وا می دهند . مورینیو اعتقاد دارد که تیمش نباید از بارسلونا بترسد . مثلا پس از آخرین الکلاسیکو از اوزیل انتقاد کرد و گفت که انتظارش از بازیکنانش بیشتر است . شکست 5-0 ، باعث شده که تیم حس حقیر بودن داشته باشد اما تیم در کوپا دل ری و بازیهای سوپرکاپ خیلی بهتر از حریف بود اما نتوانست نتیجه بگیرد .

2- بهبود رقابت میان بنزما و هیگوائین
رقابت بین این دو مهاجم ، بالاخره ثمره ای خواهد داد . هیگوائین همیشه نشان داده که یک مهاجم با شخصیت ، گلزن ، فرصت طلب و درجه یک است اما بنزما هم پس از آن که فرصت پیدا کرد ، توانایی هایش را نشان داد و مشخص کرد که بازیکنی استثنایی است . بی تردید هر دو بازیکن می دانند که نباید عقب بکشند چرا که ممکن است که کمتر بازی کنند . مورینیو بی تردید با چالش سختی در این زمینه مواجه خواهد بود که کدام را انتخاب کند و امیدوار است که رقابت این دو خیلی به سود تیم باشد .

3- رساندن اوزیل به اوجش
این ، سورپرایز بزرگ مورینیوست . این افت محسوس اوزیل ، بیشتر به مسائل روانی مربوط است تا بدنی . هافبک آلمانی ، فصل گذشته تلاش فوق العاده ای صورت داد ، اما به مرور در این فصل افت کرد و خودش نبود . تردیدی در مورد توانایی هایش نیست اما مورینیو باید سعی کند که از نظر ذهنی ، او را آماده رقابت کند و تبدیلش کند به همان بازیکنی که همه انتظارش را دارند .

4- حل کردن مشکلات در خط دفاع (کاروالیو ، دفاع راست ...)
مشکلات خط دفاع رئال ، در شمار گلهایی که تیم دریافت می کند مشخص است . اما یکی از دغدغه های اصلی مورینیو ، مصدومیت کاروالیوست که روی خط دفاع تاثیر کامل گذاشته است . سرجیو راموس به مرکز خط دفاع رفته تا آربلوا تنها دفاع راست تخصصی تیم باشد و مورینیو ناچار شود در این پست ، لاس ، کوئنت رائو ، واران و آلبیول را محک بزند . شاید در ماه ژانویه تیم به این نتیجه برسد که نیاز به خرید در این پست دارد .

5- حفظ روند گلزنی 3.5 گل در هر بازی
این ، اسلحه بزرگ این رئال مادرید است . توان گلزنی و ضد حملات تیم فوق العاده است . فشار از ناحیه تهاجمی عالی است و 15 بازیکن مختلف در این فصل در تیم گل زده اند تا تیم بهترین آمار گلزنی لالیگا و چمپیونزلیگ را داشته باشد . تیم به بردهای پر گلی برابر ساراگوسا ، رایو ، اوساسونا و سویا دست یافت .

6- با ثبات تر شدن کاکا
کاکا ، باید سعی کند که کمی از کمند مصدومیت ها رها شود و کمتر مصدوم شود . بازیکن برزیلی با این که گاهی می درخشد اما مصدومیت ها امانش نمی دهند . فصل را عالی شروع کرد و شنان داد که می تواند بازیکن فوق العاده ای باشد اما یک مصدومیت در سن سباستین ، او را متوقف کرد . هر بار که به اوجش رسید ، مصدوم شد . مورینیو می خواهد که با ثبات تر باشد .

7- حفظ دی ماریا در بهترین سطح
یکی از بهترین بازیکنان تیم مورینیوست و طبیعی است که مربی پرتغالی بخواهد که به این روندش ادامه دهد . یک بازیکن درجه یک است اما می تواند تبدیل به یک ستاره جهانی شود . او حالا این فرصت را دارد تا با درخشش در این فصل خودش را در میان بهترین بازیکنان دنیای فوتبال مطرح کند . در حال حاضر ، یکی از ستارگان اصلی تورنمنت است .

8- کم نیاوردن با توجه به تعدد بازیها
مورینیو ، ساز و کار خاص خود را دارد . برای بردن بازیها ، باید با یک سرعت فوق العاده ، جدیت بسیار و تحرک بالا کار کرد . قدرت بدنی ، فداکاری ، تلاش و سرعت ، شعارهای تیم برای غلبه بر حریفان هستند . تا کنون ، تیم در بیشتر بازیها موفق بوده است اما حالا وارد مرحله دوم فصل می شود که بازیهای کلیدی برگزار می شود . مصدومیت ها و محرومیت ها می توانند نقشی کلیدی بازی کنند . تیم باید کم نیاورد .

9- چلاندن ویژگی های کایخون و شاهین
این دو ، برای مربی خاص هستند. کایخون به این خاطر که نشان داده می تواند فیکس باشد و شخصیت خاص خود را دارد . می خواهد بجنگد و از فرصتهایش بهره ببرد . به شاهین هم احتیاج است چرا که شبیه ترین هافبک به ژابی است . باید در این مرحله دوم فصل ، این دو به جلو گام بردارند .

10- همچنان "آدم خوبه " بودن
در استراتژی ارتباطی و وجهه مربی ، تغییراتی ایجاد شده است . پس از فصل اول که پر از جنجال بود و مربی ، درگیریهایی با پرسیادو ، گواردیولا ، یوفا و سازمان لیگ اسپانیا داشت ، حالا این قضایا فراموش شده اند . مورینیو ، صلح طلب تر شده و مثل الکلاسیکوی 10 دسامبر ، می رود و به گواردیولا و ویلانوا دست می دهد .

11- بردن حداقل یک جام
بی تردید ، هدف اصلی قهرمانی مجدد است و چمپیونزلیگ یا لالیگا در اولویت هستند . تیم حداقل یک جام می خواهد . مورینیو همیشه گفته است :" سالهای دومم معمولا بهتر هستند ." و حالا زمان نشان دادن آن است . اما ماه های سختی رسیده است . او در سال دومش در اینتر میلان به سه جام رسید و هدف اصلیش در رئال مادرید ، قهرمانی دهمین چمپیونزلیگ است .

12- تکرار نکردن این که می خواهد به انگلیس برود
"ذوق و شوقم فوتبال انگلیس است "این جمله هایی هستند که خشم مادریدیسموها را به همراه می آورند . این اولین باری نیست که مربی پرتغلای گفته که به انگلیس می گردد اما هم هواداران و هم مدیران رئال ، نمی فهمند که چرا مربی باید مدام از این قضیه حرف بزند .

 

 




|
امتیاز مطلب : 76
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
عبدالله در تاریخ : 1390/11/26/3 - - گفته است :
سلام دادا
وبت خیلی باحاله عالیه
مطالب باحال هم داره فقط یک چیزی اهنگ ورزشی میزاشتی باحال تر هم میشد
ممنون عبدالله


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: